Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Participants

Ponent

speaker-image

Andrés Zardain

MENTOR Productor de videojocs de Nimble Giant
<p>Director de producció de videojocs a Nimble Giant</p>

Ponent

speaker-image

Arturo Monedero

JURAT Vicepresident de desenvolupament de l'Associació Espanyola de Videojocs
<p>Dissenyador de videojocs, professor de Disseny de Videojocs i vicepresident de Desenvolupament d'AEVI</p>

Ponent

speaker-image

Claudia Ocaranza Abascal

MENTORA Coordinadora d'Aliances i Innovació a la Fundació Maldita.es
<p>Periodista d'investigació i dades. Especialitzada en transparència, rendició de comptes empresarials i drets humans. Cofundadora de pidala.info</p>

Ponent

speaker-image

Cristina Figueras

MENTORA Directora d'educació a Verificat
<p>Educació mediàtica a @verificat</p>

Ponent

speaker-image

Inés Alcolea Llopis

JURAT PR & Communication Manager de Gameloft
<p>Divulgadora i escriptora i treballa en comunicació de projectes culturals tecnològics des de fa deu anys, actualment és Communications Manager i PR a l'estudi de videojocs Gameloft Barcelona.</p>

Ponent

speaker-image

Lasse Löpfe

MENTOR Desenvolupador independent i professor al CITM
<p>Desenvolupador de jocs amb formació científica</p>

Ponent

speaker-image

Marc Palomar

MENTOR Enginyer de programari a Gameloft
<p>Graduat de la FIB (UPC) amb un màster en desenvolupament de videojocs de la UPC School</p>

Ponent

speaker-image

Ned Howey

MENTOR Tectonica
<p>CEO i cofundador de Tectonica Digital Campaign Solutions</p>

Ponent

speaker-image

Olga Fedorova

MENTORA Enginyera de programari en Gameloft
<p>Programadora graduada de la Universidad Estatal Técnica de Moscú N.E. Bauman amb experiència en desenvolupament <em>backend</em>.</p>

Ponent

speaker-image

Oscar García Pañella

MENTOR Director acadèmic de l'ENTI-UB, del Serious Games Lab i soci consultor a Cookie Box
<p>Gamification &amp; Serious Games (Cookie Box) / Director de programa (ENTI-UB, IEBS, EUNEIZ) / Director SGLab / Ponent TEDx / Forbes Most Creative</p>

Ponent

speaker-image

Simona Levi

JURAT Fundadora d'XNet
<p>Directora de teatre, dramaturga, estratega tecnopolítica, activista i docent</p>

Ponent

speaker-image

Violeta Moldes

MENTORA Artista 2D i dissenyadora narrativa, candidata a doctora a la UPF
<p>Dissenyadora de narrativa i artista 2D</p>

Gamers

Ponent

speaker-image

Alexandre Blontrock

GAMER Game in Society
<p>Dissenyador de jocs,</p>

Ponent

speaker-image

Carlos González

GAMER Mermelada Games
<p>Tècnic sènior en animació 3D, videojocs i entorns interactius. Serà responsable de la part visual i artística del projecte.</p>

Ponent

speaker-image

Carolina Cedeño

GAMER Alien Guesstimates

Ponent

speaker-image

Celeste Sabater

GAMER Publícalo
<p>Actualment treballa com a consultora en una empresa de consultoria. Responsable de la direcció artística del joc.</p>

Ponent

speaker-image

Gabriel Sarnikov

GAMER Game in Society
<p>Desenvolupador.</p>

Ponent

speaker-image

Giorgio Perri

GAMER AutoMod
<p>Giorgio Perri és un especialista en frontend web amb un gran interès en els jocs i les experiències interactives. Nascut a Cosenza, després de graduar-se en el programa de Grau en Disseny d'Interacció de l'Institut Quasar de Roma, es va inscriure al Màster en Tecnologia de Jocs a la Universitat de Tecnologia de Copenhaguen, i actualment està treballant en la seva tesi de màster sobre el desenvolupament de jocs independents.</p>

Ponent

speaker-image

Gorka Espàrrech

GAMER Publícalo
<p>Programador web i estudiant, actualment cursant Desenvolupament i Disseny de Jocs. Supervisior de Disseny de Jocs i responsable de mapejat en projectes recents.</p>

Ponent

speaker-image

Guillem Alqueza

GAMER Mermelada Games
<p>És un apassionat de la programació i la música. Aprofita els seus coneixements professionals en aquest últim àmbit per contribuir al projecte, al costat de Sergio.</p>

Ponent

speaker-image

Ioannis (Yannis) Maliaras

GAMER AutoMod
<p>Ioannis (Yannis) Maliaras és un enginyer de programari de pila completa, músic i aspirant a desenvolupador i dissenyador de jocs d'Atenes, Grècia. Després de acabar una llicenciatura en Informàtica, un grau de piano i harmonia musical, i de treballar en la indústria de l'educació com a cap d'informàtica i enginyer de pila completa durant 4 anys, ara està acabant el seu Màster en Jocs, en la via tecnològica, explorant les dualitats de la creació i la tecnologia. Actualment està treballant en un joc de tauler roguelike com a Treball de Fi de Màster, així com en un joc d'arena multijugador anomenat Window Wars.</p>

Ponent

speaker-image

Isabela Sanchez

GAMER Publícalo
<p>Programadora d'aplicacions en Java i C#. Responsable del disseny artístic i de l'experiència de l'usuari del joc.</p>

Ponent

speaker-image

Javier Cobos

GAMER Alien Guesstimates

Ponent

speaker-image

José Céspedes

GAMER Alien Guesstimates
<p>José Céspedes Martínez és un dissenyador de jocs amb experiència en gestió de projectes, especialitzat en videojocs (Pendulo Studios), jocs de taula (Tibetana), escape rooms i gamificació. També és professor universitari (Voxel School), ponent en conferències de videojocs i investigador en didàctica (GBL). El 2020 es va graduar amb distinció en un grau interdisciplinari en videojocs, amb una tesi sobre un "Marc per al disseny de dispositius lúdics per a l'aprenentatge matemàtic". Durant els seus estudis universitaris, va dirigir l'associació d'estudiants "Level Up!" durant dos anys, dissenyant i organitzant activitats per a més de 120 estudiants. També va participar en un programa Erasmus+ a Finlàndia durant un any, on va col·laborar en Game Jams i fins i tot va guanyar (amb un gran equip) un Sustainability Hackathon. La seva experiència laboral prèvia inclou recerca universitària (Projecte Lendiem) i ensenyament en camps de tecnologia als Estats Units (iD Tech).</p>

Ponent

speaker-image

Lluc Cid

GAMER Mermelada Games
<p>Lluc Cid serà responsable del disseny de nivells i de la implementació d'efectes visuals 2D i 3D com a dissenyador de jocs i artista d'efectes visuals (VFX).</p>

Ponent

speaker-image

Maximilian Knaack

GAMER Vienna Calling
<p>Va estudiar programació i enginyeria de jocs, així com dret comercial. Després de completar els seus estudis, va fundar l'estudi Enhydra Games amb altres 7 graduats. Des de 2022, ha rebut tres subvencions de l'Agència de Negocis de Viena. Va llançar el seu primer joc a finals de 2022 i actualment està treballant en dos més. A més dels seus propis projectes, també treballa com a contractor per a grans companyies i s'ha involucrat en l'organització de zones independents per a altres estudis. Com a CEO d'Enhydra Games, Max es centra en la gestió de l'empresa així com en la seva representació pública.</p>

Ponent

speaker-image

Melanie Bartl

GAMER Vienna Calling
<p>També coneguda pel seu sobrenom Melle, és una artista 3D generalista. És co-fundadora de Flat Head Studio, un jove estudi de videojocs independent de Viena que es centra en els jocs de realitat virtual. És responsable de la direcció artística i se'n encarrega de tot el domini de l'art del joc. Melle també té experiència en disseny gràfic i il·lustració.</p>

Ponent

speaker-image

Miguel Iglesias

GAMER Mermelada Games
<p>Miguel Iglesias, dissenyador de jocs i de nivells, es centrarà en el desenvolupament dels nivells.</p>

Ponent

speaker-image

Olivier Mauco

GAMER Game in Society
<p>Director de joc i professor de comunicació política.</p>

Ponent

speaker-image

Paula Langthaler

GAMER Vienna Calling
<p>Paula és dissenyadora de so, compositora i pianista de Viena, Àustria, i actualment està instal·lada a París, França, on està en el seu últim any d'estudis de Música i Disseny de So per a Videojocs. Rodejada de música des de la infància, aviat va desenvolupar una passió pel jazz i la música clàssica, les quals també va estudiar professionalment a Viena. Des de llavors, li agrada experimentar combinant els dos gèneres en les seves composicions i continuar el seu interès en diferents estils musicals. En fer el seu màster en composició de jazz a Oslo, Noruega, es va interessar molt pel so dels videojocs. Entre el seu treball autònom per a videojocs i teatre, també col·labora amb Nordic Scoring.</p>

Ponent

speaker-image

Raffael Moser

GAMER Vienna Calling
<p>En Raff fa una mica de tot en el desenvolupament de videojocs. Des del 2023 és cofundador i CEO de Reignite Games, centrant-se en la programació i producció amb una petita dosi de disseny narratiu. Normalment, Raff es pot trobar en esdeveniments relacionats amb el desenvolupament de jocs a Viena. També és un membre actiu de l'Associació Pioneers of Game Development Austria, centrant-se principalment en les comunicacions i en la iniciativa de mentoratge digital basada en voluntariat.</p>

Ponent

speaker-image

Raúl Garrido

GAMER Publícalo
<p>Desenvolupador especialitzat en automatització de processos. Centrat en el disseny i la programació, contribueix a l'equip amb la planificació i el disseny de la jugabilitat.</p>

Ponent

speaker-image

Saskia Joanna Rauhut

GAMER AutoMod
<p>Saskia Joanna Rauhut és creadora de jocs, joguines digitals i altres mitjans lúdics. Originalment de Berlín, actualment està fent un Màster en Jocs a Copenhaguen. Com a part de la seva tesi de màster, ha estat desenvolupant diversos jocs experimentals que exploren temes ecològics.</p>

Ponent

speaker-image

Sergi Ayats

GAMER Publícalo
<p>Ha estat treballant com a programador durant 8 anys en una empresa metal·lúrgica. Té un perfil versàtil, amb preferència per la programació.</p>

Ponent

speaker-image

Sergio Fernández

GAMER Mermelada Games
<p>Sergio Fernández és un tècnic sènior en desenvolupament d'aplicacions multiplataforma. Es centrarà en la programació durant la creació del projecte.</p>

Ponent

speaker-image

Simon Schneider

GAMER Vienna Calling
<p>És membre de l'Associació Austríaca de Desenvolupament de Videojocs i està involucrat activament en diverses iniciatives i organitzacions dins de la indústria. Té una formació en dret i economia i està a punt de completar el seu Grau en Mitjans Interactius i Negocis de Jocs a la Universitat de Ciències Aplicades al juny de 2024. La seva investigació se centra en el finançament del desenvolupament de videojocs a Àustria, analitzant-lo i comparant-lo amb altres països europeus. A més, Simon treballa com a freelance per a empreses de la indústria i actualment està en el procés de fundar la seva pròpia associació. Aquesta associació té com a objectiu representar, donar suport i accelerar la indústria creativa austríaca en esdeveniments i festivals.</p>

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir